15 Mayıs 2019 Çarşamba

İspanyol Dizisi : Las Chicas del Cable

Herkese merhabalar efenim ...

Netflix filmleri kadar dizileri de benim odağımda şu sıralar.Bu dizilerden biri de İspanyol dönem dizisi olan ve güzel kadınlar yağuşuklu beyfendiler geçidi olan  Las Chicas del Cable dizisi.

1.Sezon

Bu sezon olayların başlangıcını gördük.4 kadın baş rolde gibi dursa da 1 tanesi daha da başrolde elbette ve ben daha çok o kadının hayat hikayesine odaklandım.Diğer kadınların hikayesini çoğu zaman geçtim :D Telefon şirketinde operatör olarak çalışan bu 4 kadın bana daha çok eskiden televizyonda izlediğimiz entrika dolu İspanyol pembe dizilerini anımsattı o yüzden izlemesi oldukça keyifliydi :)

las chicas del cable season 1 ile ilgili görsel sonucu

2.Sezon

Bu sezonda bir takım cinayetler yine bir takım entrikalar ve baş roldeki kadının 2 adam arasında kalıp bir onla bir bunla olması adamlardan hangisinin baş rolde olduğunu anlayamam ama benim sevdiğim adam sanırım yine 2.rolde ama yine de tam da emin değilim :)

las chicas del cable season 2 ile ilgili görsel sonucu

3.sezon

Bu sezonda bence dizi iyice saçmaladı sarpa sardı kadın bi o adam bi bu adam derken birinden hamile kaldı doğurdu çocuğu kaçırdılar öldü kaldı bilmem ne oldu derken dizi gerçekten sonradan sarpa saran pembe diziye dönüştü benim de bu diziye ayırdığım sabrın sonuna geldik zaten 4.sezon büyük olasılıkla olur ama ben izlemeyi düşünmüyorum :)

Ä°lgili resim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...