27 Mayıs 2019 Pazartesi

Kitap - Kanadı Kırık Kuşlar Ayşe Kulin

Herkese merhabalar efenim ...

O kadar özledim ki Kulin okumayı ... Kadın su gibi yazıyor resmen,1 gecede okuyup bitirdim Kulin'in yeni bir kitabına daha başladım doyamadığım için.

2.Dünya Savaşından günümüze kadar Türkiye'nin siyasi ve sosyolojik özeti olmuş resmen kitap.Hepsi gerçek olaylar olduğu için okurken kah kendinizi kah anne babanızı kah da anneanne ve dedelerimizi görüyoruz. Elsa, Suzan, Sude ve Esra 4 kuşağın hikayesini okuyoruz bu romanda aslında kendi hikayemizi okuyoruz.

Hitler Almanya'nın başına geçtiği zaman yavaş yavaş 2.dünya savaşının çıkacağının mesajını vermeye başlamıştı.Yahudi düşmanlığı iyiden iyiye belli olmaya başlayınca Atatürk Almanya'da istenmeyen bilim adamlarını yeni yeni kurulmaya başlayan Türkiye'ye davet etmiş ve o insanlara yeni bir hayat vermişti.O insanlardan birinin hikayesiyle başlıyor kitap , Almanya'da başlayan serüven Türkiye ile devam ediyor ve baş kahraman olan ailenin torunları zamanla asimile olup iyiden iyiye Türk olmaya başlıyorlar ve hep Türkiye de kalıyorlar.Ben kitabı okurken Çağdaş Dünya Tarihini çalışıyor gibi hissettim.Kısa zaman önce çalıştığım için bu konuları , 6-7 Eylül Olayları,Kıbrıs Harekatı,İnönü dönemi,Menderes darbeler dönemi,Gezi ve en sonda 15 Temmuz darbe girişimi dönemi.Bu ülke neler neler yaşamış bunu bu kitapta bir kez daha görmüş oluyoruz.

Kanadı Kırık Kuşlar Ayşe Kulin ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...