9 Mayıs 2019 Perşembe

Tayland Dizisi : Mafia Luerd Mungkorn: Suer

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün size hastası olduğum ve aşırı sevdiğim bir Tayland dizisinden bahsedicem.Dizi 2015 yılından ve oldukça sevdiği kadın oyuncu olan Kimberley Anne Woltemas baş roldeydi.Konusu mafya falan diye konuya pek takılmadım ayrıca adamı da ilk defa bu dizi de gördüm yani anlayacağınız sırf kadın için diziye başladım  ama diziyi izleyince hem adama (Ananda Everingham) hem adamın samimi hiçte tay olmayan oyunculuğuna hem de diziye ba-yıl-dım ! Tabi aşk dizisi olduğu için zaman zaman bazı yerler klişeye kaydığı için beni baymadı değil ama dizinin bütününe baktığımız zaman çok eğlenceli bir dönem dizisi izlemiş oldum bu tarz dizi severler için (en azından tay dizisi izleyenler için) şiddetli önerimdir bu dizi :)

Mafia Luerd Mungkorn: Suer

1 yorum:

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...