3 Eylül 2019 Salı

Animasyon Film : Christopher Robin

Herkese merhabalar efenim,
Yeniden çalışmaya başlamak dünyanın en güzel şeyi ! Evet 6 ay sonra yeniden çalışmaya başladım hem de başka işlere girmeden kendi alanımda kendi işimde iş buldum iş ! Evet KPSS den iyi not alamayınca yeniden iş bulabilmek için her yolu denedim Allah'a bol bol dua ettim ve bir şekilde ben işi bulmadan iş beni buldu ve bugün işimde ilk günümdü.Gerçi daha 1 haftalık deneme süresindeyim ama iş yerindekileri oldukça sevdim ve diğer çalıştığım yere göre iş yüküm daha hafif bu yüzden daha az stresli olacağımı düşünüyorum şimdilik her şey yoluna girmeye başladı hayatımda umarım bu şekilde de devam eder,elbette KPSS'ye de işime biraz alışayım hafiften çalışmaya başlıcam ve 2020 sınavı içinde şansımı denicem.Ehliyet işini cidden bilmiyorum gerçekten istememeye başladım artık zaten hafta sonuda çalıştığım için izin alıp sınava falan gitmek çok daha zor olmaya başlıcam benim için 4.seferim olucak eğer girersemde :/ Gerçekten hevesim kalmadı artık araba kullanma konusunda :/

Neyse efenim benim hayatımda ki son gelişmeler bu şekilde bugünün şerefine bir içinizi ısıtıcak ve sizi çocukluğunuza döndürecek (en azından belli bir nesli) bir Disney filmi ile karşınızdayım.Christopher Robin pazar sabahları anne ve babamızdan önce kalkıp izlediğimiz Winnie the Pooh çizgi filminin yıllar sonra film olarak versiyonu.Ben bu türe daha çok animasyon film diyorum çünkü ne tam animasyon ne tam bir film.Ailecek izleyebileceğiniz harika bir Disney filmi daha :) Bu arada izin günlerim haricinde ki blog postları çalıştığım için artık bu saatlerde gelecek bilginiz olsun :) Son olarak benim en sevdiğim karakter : Piglet :)

Çocukken çok sevdiği karakterlerle birlikte olma fırsatı geçiren Christopher Robin şehir dışına iş ziyaretine gitmeden önce Winnie the Pooh ile zaman geçirecektir. Winnie the Pooh ona ihtiyacı olduğunu söyler ve ormana gelmesini isteyecektir.

Ewan McGregor, Brad Garrett, Jim Cummings, and Nick Mohammed in Christopher Robin (2018)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...