Ana içeriğe atla

Kore Dizisi : Love Alarm

Herkese merhabalar efenim,
RTÜRK Netflix denetimine girdiğine göre bence daha çok Kore dizisi izleriz :D Malum RTÜRK'ün izin verdiği tarzda bir erkek-kadın yaklaşmaları var :D

Neyse biz gelelim bir Netflix ortak yapımla yapılan bir Kore dizisine daha :) Aslında dizinin sadece ilk sezonu var daha Kore izleyicilerinin bir çoğu dizinin saçma sapan yarı da kalıp final yaptığını sanmış ama Netflix yapımı olduğu için diğer dizileri gibi sadece 16 bölüm değilde sezon sezon ilerleyeceğini unutmuşlar.Bunu daha önce My First First Love dizisinde de uygulamışlardı ben o dizinin ilk sezonunu izlemiş ama 2.sezonunu yarıda bırakmıştım çünkü hevesim kaçmıştı açıkçası Kore dizilerini tek nefeste bitirmeye alıştığım için :)

Dizinin konusunu okuyunca zaten hemen bir Webtoondan olduğunu anladım ayrıca baş rolde çok özlediğim Kim So-Hyun'un olmasını da ayrı sevdim bu kız bana aşırı tatlı geliyor gün geçtikçe çok daha iyi bir oyuncu oluyor :)

Dizinin konusuna gelicek olursak :
Dizi, yakınlarındaki birileri kendisi için romantik duygu beslediğinde kullanıcıyı uyaran bir uygulama kullanarak, aşkı bulmaya çalışan bir grup gencin etrafında dönmektedir.

Kim So-Hyun dizide bir lise öğrencisi olan Kim Jo-Jo karakterini canlandırmaktadır. Acı dolu bir aile geçmişine sahip olmasına rağmen neşeli ve kaygısız bir genç kızdır. Küçükken annesi ve babasını kaybetmiştir. Bu yüzden, teyzesi ile birlikte yaşamaktadır. Ancak, Jo-Jo için orada yaşamak kolay değildir. Bir gün, 'love alarm' adlı bir telefon uygulamasını kullanmaya başlar.

Song Kang dizide popüler bir lise öğrencisi olan Hwang Sun-O karakterini canlandırmaktadır. Sun-O zengin bir ailenin oğludur. Ancak ailesi tarafından sevilmemektedir. Cazibesi ile Kim Jo-Jo’nun (Kim So-Hyun) kalbini çalmaya çalışır.

Jung Ga-Ram dizide Hwang Sun-O’nun (Song Kang) en yakın arkadaşı olan Lee Hye-Young karakterini canlandırmaktadır. Sun-O’dan önce Kim Jo-Jo’dan (Kim So-Hyun) hoşlanmaya başlar.

Shin Seung-Ho dizide bir lise öğrencisi olan Il-Sik karakterini canlandırmaktadır. Okulunun Judo takımındadır ve enerjik birisidir. Kim Jo-Jo’dan (Kim So-Hyun) hoşlanmaktadır.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…