30 Eylül 2019 Pazartesi

Türk Dizisi : Her Yerde Sen

Herkese merhabalar efenim,
Biliyorsunuz ki her yaz sonunda geleneksel olarak Türk yaz dizilerini izler toplu olarak bir postta yer verirdim ama bu yaz devamlı olarak izlediğim tek dizi şu an hala devam eden ve bu hafta 16.bölümü yayınlanacak olan "Her Yerde Sen" dizisi.Zeynep Bastık'ın sesiyle başlayan dizi (Inro) Furkan Andıç ve Aybuke Pusat ile devam ediyor.Normalde Aybuke'yi hiç güzel bulmam hiçte sevmem bana çok soğuk bir kadın gibi gelir o yüzden Furkancığımın yanına şöyle daha cıvıl cıvıl bir kadın karakterde biri olsun isterdim ama böyle de dizi oldukça güzel en azından son bölümlere kadar.Konu itibariyle tam bir Kore dizisini andırdığı için de sevdim sanırım diziyi ayrıca ezik taşra kızı yerine başarılı bir iç mimar kadını görmek benim gözlerimi yaşartıyor ayrıca saf ve masum da değil kızımız tamam iyi bir kız ama yeri gelince çirkeflik yapmasını da biliyor.(Bazı Kore dizilerinde ki çirkef kadınlara biz dizilerimiz de ne zaman yer vericez baş rol olarak bilemiyorum ama umarım iyi ve güçlü kadınları daha çok görebiliriz dizilerimizde).

Aynı evi aynı anda kiralayıp birlikte mecburi (!) olarak yaşamaya başlayan daha sonra aynı iş yerinde de karşılaşan bu ikili didişe didişe birbirlerine aşık olmaya başlayacaktır.

İlgili resim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...