28 Kasım 2019 Perşembe

Kitap - Yağmurla Gelen Mutluluk Amber L. Johnson

Herkese merhabalar efenim,
Pazartesi izin günümde kütüphaneye uğrayıp bu kitabı almıştım 2 günde okuyup bitirdim zaten okuması zevkli ve kolay bir kitaptı.Bu kitabı ilk çıktığı zamanlar çok fazla duymuş,kitap bloglarında karşılaşmıştım ama okumak nasip olmamıştı.Kitabın konusunun Asperger Sendromlu bir çocukla genç bir kızın aşkı olabileceğini hiç düşünmemiştim.Kitabın yazımı genç kızın gözünden olduğu için oldukça sade ve samimi bir şekilde yazılmış.

2014 Goodreads en iyi genç yetişkin kitabı adayı ...

Yağmurla Gelen Mutluluk, farklılıkların aslında ne kadar abartıldığını ve sevginin karşısında hiçbir şeyin duramayacağını bir kez daha gözler önüne seriyor...

Söz konusu aşksa, sıradan diye bir şey yoktur.Herkes Colton Neely'nin özel olduğunu düşünüyordu. Lilly Evans ise büyüleyici olduğunu...

Çocukluk arkadaşlarıyken bir kaza yüzünden yolları ayrılmıştı. Yıllar sonra buluştuklarında ise Lilly, Colton'ın ne kadar özel olduğunu ve onu daha fazla tanımak istediğini keşfedecekti. Ve Colton'ı tanıdıkça, ona daha çok bağlanacaktı.

Ancak Lilly, sevgisini kelimelerle ifade etmekte dahi zorlanan bu çocukla ilişkisini dilediği gibi yürütebilecek miydi?

"Bir gün oğlumun yaşamasını isteyeceğim türden bir aşk hikâyesi."
-Qwen Salsbury, Çoksatan The Plan kitabının yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...