5 Kasım 2016 Cumartesi

Kore Dizi - Go Ho’s Starry Night

Herkese merhabalar efenim ...

Kore dizi dünyası bildiğiniz gibi efenim , bi dizi bitiyor öteki başlıyor.2016 'ın ilk yarısında yine efsane sayılacak diziler izlemiştik diğer yarısında da yine efsane sayılmasını umduğumuz ve sabırsızlıkla beklediğimiz diziler olacak.

Uzun dizilerin yanında böyle şekerleme kıvamında yarım saatlik süren mini dizilerde oluyor şu sıralar onları da kaçırmamaya çalışıyorum elbette bu dizi de onlardan biri.Hele de konusu benim en bi sevdiğim "harem" türünde olursa :D Biliyorsunuz ki bizdeki kültürde harem anlayışı daha çok erkeklere özgüdür bir çok kadın 1 erkek çevresine dönerken asya kültüründe 1 kadın birden fazla erkek üzerinde döner :D Hele de bu erkeklerin hepsi çok ayrı tatlışlarsa hepsinin dene tarafını seç hesabı :D Sonunda elbette başroldeki erkeği seçer ve tek eşliliğe sonsuz aşka bağlanır ve dizer biter :D Bu da o tarz dizilerden elbette çok güzel ve iş hayatında da başarılı olmak isteyen bir kızın ofisinde ki (patronları dahil) karşısına çıkan erkeklere analiz yapmasını ve yıldız vermesini anlatıyor.

5 erkek ve 1 kız şeklinde asıl başrollerde 3 erkek var elbette ama asıl başrolde olan ve en gençlerini oynayan oppaları çok beğendim ben bize de böyle tatlı gülüşleri olan erkeklerden Allah'ım amin :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...