24 Kasım 2016 Perşembe

Çin Dizi - Prince Of Wolf

Herkese merhabalar efenim ...

Kışa ciddi ciddi giriş yaptık ya geleneği bozmayaraktan yine hasta oldum sabahı zor ettim vallahi ayrıca şu sıra internet problemimde olduğu için buraya pek vakit ayıramadım hatta bu postuda bir kafede yazıyorum :)

Uzun zamandır izlediğim bir Çin dizisinden bahsetmek istiyorum sizlere.Toplamda 18 bölüm sürdü aslında ama ben izlemeyi sürekli erteledim araya bol bol Kore dizileri soktum elbette.Bu diziye de aslında sırf başrolden dolayı başladım çünkü başroldeki adam resmen Çin malı Lee Dong Wook :D 

Evet Çin kendini o kadar geliştirmiş ki artık Koreli oyuncuların bile çakmasını yapmaya başlamış :D Tamam Wookiem tabi biraz daha yaşlı ve daha yakışıklı kalıyor elbette bu çocuğun yanında ama bence hele de yan profilden inanılmaz benziyorlar Wookemin yokluğunu bu çakma ile doldurdum diyebilirim ama Wookiemin yeni dizisi Goblin yolda :)




Sizce de çok benzemiyorlar mı ? Üstteki Derek altta ki Wookie :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...