Her halta "Maydanoz" olan blog... Film,Dizi,Kitap,YouTube,Anime,Moda,Yemek,Gezi,Oyun,Eğitim,Makyaj,Alışveriş,Bakım,Tiyatro,Konser...
çok güzeldi bayıldım orda olmak istedim gidebileceğim bir köyüm yok ondan herhalde. Hülya
teşekkür ederim aslında tam köyümüz değil orası köye yağmurdan kaynaklı çıkamadık köyün aşşağısındaki bağ :) genelde piknik için kullanıyorlar
Herkese merhabalar efenim, Kuzey Londra’daki yüksek katlı bir apartmanı kasıp kavuran yangının ardından, on birinci kattaki bir daireye kil...
çok güzeldi bayıldım orda olmak istedim gidebileceğim bir köyüm yok ondan herhalde. Hülya
YanıtlaSilteşekkür ederim aslında tam köyümüz değil orası köye yağmurdan kaynaklı çıkamadık köyün aşşağısındaki bağ :) genelde piknik için kullanıyorlar
YanıtlaSil