1 Mayıs 2015 Cuma

Maydanoz Time : Ben - Balıkesir KoçFest Athena Konseri

Herkese merhabalar efenim.Geleneksel cuma müzik postundan önce tee bu pazartesi gittiğim KocFest'in düzenlediği Athena konserinin postunu yapmak istedim.Ailem gittiğim İzmir'deki konserler nazarında değerlendirmek gerekirse elbette arkadaşlarımla gittiğim bu konserde daha çok eğlendim ama tabiri caizse gidip gelene kadar canımız çıktı.Ay bi kere konser kampüsteydi bilmem kaç tane minübüs kaçırdıktan sonra 9'da başlayacak olan konsere 9'da gitmeyi başarınca şu resimde gördüğünüz kulübe gibi bir şeyin oralara kaldık o yüzden pek bi sahneye göremedik.

Athena her zaman ki gibi bombaydı ama o kadar soğuklardan gelmişler ki kalın deri ceketle ve bere ile çıktı Gökhan sahneye bizde sıcaktan bayılmak üzereydik resmen onları öle görünce ben bayıldım yahu Ferman gibi soyunsa ne olurdu yani :D

Ayrıca ilk defa bi konserin saat 11 gibi gittiğini gördüm normalde böyle mi erken bitiriyor bilemedim ama çok erken bitti bence biz en az 1 'den aşşağıya dönemeyiz sanıyordum konser çıkışında arkadaşlarla 101 bile attık düşünün yani :D

Son olarak Athena yeni şarkılarını söylediği için ben dahil bir çok kişide bilmiyordu.O yüzden başta bi kopamadık sadece akıma kendimizi kaptırdık son 2 şarkısı bizim bildiğimiz eski şarkılardandı bi onlarda eğlendik doyasıya o kadar bi konserde böle geldi geçti kısaca :D









Biraz gec oldu ama bu da bizim Kocfest Athena ...
Posted by Buse Soysal on 29 Nisan 2015 Çarşamba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...