4 Nisan 2017 Salı

Maydanoz Time : Film - Beauty And The Beast

Herkese merhabalar efenim ...

Evettt ! Dün benim doğum günümdü ve tam tamına 22 yaşına girdim ! (Aman ne kadar büyüğüm alkışlar,çığlık kıyamet :D ) 

Ama vizeler başladığı için ilk defa neredeyse doğum günümü unutacak hallederdeydim.Vizelere son gün çalışacak kadar umursamaz brisi olsam da "sınav haftası" psikolojisi beni öyle ya da böyle strese sokuyor maalesef.Neyse 2 sınavı hallettim azı gitti çoğu kaldı :D 

Uzun zamandır sinemaya da gidemiyordum.Arkadaşlarımla orda burada aylaklık yapıktan sonra en son günün finalini sinemada yapalım dedim.Bu perşembe için aslı Japon animesi olan "Kabuktaki Hayalet" filmine gitme sözü verince Güzel Ve Çirkin'e gitmeye karar verdik.Başrolde Emma Watson olunca ayrı bir merak oldu tabi bende.Bir Harry Potter fanı olaraktan Emma'lar içinde sevdiklerimden biridir. - Emmalar dediğim Roberts,Stone ve Watson tabi ki - :D 

Daha önce çokça -premseslerle ve masallarla büyüyen bir minnoş olduğumdan - bir çok versiyonunu izlemiştim bu versiyonun diğerlerinden tek farkı sanırım müzikal olmasıydı.Türkçe Dublaj izlediğim için biraz acı çektim maalesef genelde Altyazılı izlemeyi tercih ederim Orijinal haliyle değerlendirebilmek için elbette :D Ayrıca 3D olması da çok saçma olmuş 3D olacak hiç bir unsur bir aksiyon yoktu filmde boşuna gözlük parası verdik :/ Disney yapımı olduğu için çekimler,kostümler oldukça kaliteli ve görsellik açısından oldukça güzeldi.Çocuklar için belki Çirkin karakteri biraz korkutucu gelebilir bu yüzden +8 yaş diyebilirim :D 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...