6 Aralık 2018 Perşembe

Kore Dizisi : Devilish Joy

Herkese merhabalar efenim ...

Tee Eylül de başlamış olan ama benim aylardır Taslaklar bölümünde süründürdüğüm Kore dizisi olan Devilish Joy dizisini atlaya atlaya olsa da izleyip bitirmeyi nihayet başardım.Hem dizi sakız sardı ondan açıkçası izlemek istemedim hem de iş yerinde çok yoğun olduğum için eve gelince ya ya ders çalıyorum ya da film izliyorum.Dizi konu bakımından pekte orijinal olmadığı gibi Kore de reyting olarak yerlerdeydi eğer çok boş zamanınız varsa ve çerezlik bir dizi arıyorsanız tavsiye edebilirim.

Konusu:
Dizi, bir tür hafıza sorunu olan Gong Ma-Sung’un (Choi Jin-Hyuk) etrafında dönmektedir. Ma-Sung tanımadığı bir kadına yardım ederken bir trafik kazası geçirir. Geçirdiği bu trafik kazasından sonra hafıza sorunları yaşamaya başlar. Artık sadece bir günlük bir hafızaya sahip olan Ma-Sung, bir gün içerisinde neler yaşadıysa onları bir kâğıda not alır. Ertesi gün, aldığı notları ezberler. Daha sonra, Joo Ki-Bbeum(Song Ha-Yoon) ile karşılaşır ve ikili birbirine âşık olur.

Karakterleri:
Choi Jin-Hyuk dizide bir doktor olan Gong Ma-Sung karakterini canlandırmaktadır. Sunwoo Şirketi'nin varisi olan Ma-Sung aynı zamanda kranial sinirler alanında uzman bir doktordur.

Song Ha-Yoon dizide eskiden popüler bir oyuncu olan Joo Ki-Bbeum karakterini canlandırmaktadır.

Lee Ho-Won dizide Gong Ma-Sung’un (Choi Jin-Hyuk) kuzeni ve bir oyuncu olan Sung Ki-Joon karakterini canlandırmaktadır.

Lee Ju-Yeon dizide ünlü bir oyuncu olan Lee Ha-Im karakterini canlandırmaktadır. Zengin bir ailenin tek çocuğudur.

devilish joy ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim, Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitir...