Ana içeriğe atla

Amerika Dizi : The Society

Herkese merhabalar efenim ...

Netflix dizileri ile devam ediyoruz dizi postumuzda. Netflix'in orijinal dizisi ve sadece 1 sezonu var şu anda 10 bölüm ve türüne Fantastik diyebiliriz yani çokta emin değilim çünkü 1.sezon sanırım karakterleri tanıtma amacıyla yayınlanmış olaylara dair net bilgi çok fazla verilmiyor.

Konusu hakkında bilgi vericek olursak , bir gün bir lise okul gezisi düzenler ve otobüsler halinde öğrenciler geziye gitmeye hazırlanırlar gecenin 3'ünde otobüs birden durur ve şoför onlara kasabanın çıkışının kapalı olduğunu ve gezi iptal olduğu için kasabaya geri döndüklerini söyler.Öğrenciler oflaya puflaya geri evlerine geri dönmek isterler ama kasaba da onlardan başka kimse yoktur ayrıca kasabanın girişi ve çıkışı kapanmış,sonu olmayan ormanlarla kapanmıştır.Bu liseli öğrencilerimiz kasaba da yaşamaya başlayacaklardır ama bir süre sonra cinayetler,isyanlar başlayınca ortalık karışır.

Burdan sonrası biraz SPOİLER :)

Liseli öğrenciler olduğu için olaylarda ki saçmalıkları görmezden geliyorum çünkü bütün karakterler inanılmaz salak :D Hepsi birbiriyle sevişmekten başka bir şey yapmıyorlar resmen 1.sezon kimin eli kimin cebinde onu anlamakla geçti bir iki akıllı çıktı benim favorim olabilecek onlarında her ülke de olduğu gibi elbette vakitsiz öten horoz misali kafası kesildi :) O yüzden diziyi izleme hevesim biraz kaçtı açıkçası 2.sezonu izler miyim pek bilemedim.

Öncelikle, The Society bir grup gencin yaşadıkları Connecticut, West Ham'dan alternatif bir evrene geçtiği gizem ve dram dizisidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…