4 Aralık 2019 Çarşamba

Gizem Filmi : Hailey Dean Mystery

Herkese merhabalar efenim,
Hellmark filmlerini kafam çok bozuk olduğunda izlemeyi çok seviyorum.Genelde Romantik filmlerini izlerdim ilk defa polisiye bir yapıma denk geldim.Tee çalışmaya başlamadan önce polisiye filmlere,dizilere ve kitaplara merak salmıştım o zaman izlemiştim aslına serisi olan bir film ama devamını izleyesim gelmedi açıkçası o yüzden bu filmi de yazıp artık arşive kaldırayım dedim.

Okul tatile girdiğinde okulda yapılacak tamir ve tadilatlar için Hailey'in yeğeni görev alır. Para toplama işlerini de müzik öğretmeni üstlenmiş  fakat müzik öğretmeni ortadan kaybolmuştur. Onu bulması gereklidir öldürüldüğünden şüphe edince ipuçlarını takip eder ve kendini bir cinayetin içinde bulur.

Kellie Martin in Hailey Dean Mystery: 2 + 2 = Murder (2018)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...