24 Aralık 2019 Salı

Amerika Dizi - The Witcher

Herkese merhabalar efenim,
Bu dizinin zamanında oyununu oynamış ve açık dünyasına,grafiklerine,hikaye akışına hayran kalmıştım.Zaten gamerlar arasında bir efsane olarakta kabul edilir bir çok oyunu ve oyunların ek paketleri de var.Daha sonra kitap serisi olarak çıktı ama kitabı dizisi kadar ses getirmeyi başaramadı bence.Dizi çekilince kitaplarının da olduğunu öğrenen kişiler kitaplarını okumaya başladı.

Ben kitaplarını okumadım okumayı da pek düşünmüyorum açıkçası ama dizi Netflix üzerinden çıktığı için izledim 1.sezon toplamda 8 bölüm.Olayların ve karakterlerin ilk doğuş hikayelerinden başladığı için anlatıma , oyunu oynamayanlar için dizinin zamansal grafiği sıkıntı oldu ki  bir çok kişi de kimin ne olduğunu anlayamamış.Diziye dair en çok sevdiğim şey sanırım Geralt karakterini Henry Cavill'in oynaması oldu çünkü oyundaki karakterle cidden birebir olmuş.Benim oyunda sevdiğim kadın karakter tabi ki Yennefer yengeydi ama hem karakteri canlandırın kızı pek sevemedim hem de bir çok kişi direk Yennefer karakterini sevmemiş sanırım onların yorumu da benim bu görüşümü etkiledi.

The Witcher ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...