12 Haziran 2019 Çarşamba

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

1 yorum:

  1. tatlı tadında süper bır dızı...Oyuncular mı bayıldım....Muhteşem .....tayvanın dızılerı genelınde guzel boyle tatlı tatlı ızletıyor....

    YanıtlaSil

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...