6 Nisan 2023 Perşembe

Aksiyon Filmi : Kill Boksoon

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıra akşam Ramazandan dolayı geç çıktığımdan eve gidince duş alıp direkt uyuyorum saat 10 gibi.Sabahta 7-8 gibi erken kalkıyorum kahvaltımı edip bir şeyler izliyorum öğlen vaktine kadar.Günün bana kalan kısmı anca sabahları kalkınca oluyor.Hafta sonu ve pazartesi günü de erkek arkadaşımla buluştuğumuz için yine kendime ayıracak bir vaktim kalmıyor.Şu sıralar pek bir şey okuyup,izleyemiyordum ama yeniden kendi dünyama dönmüş gibi hissediyorum.

Netflix de yayınlanan bir Kore filminden bahsedicem size bugün.Aslında ben bu dizinin fragmanlarını uzun zamandır görüyordum ve gözüme kestirmiştim zaten daha önceden izleyeceğim diye ama ben bunu dizi zannediyordum meğersem filmmiş.Hatta ilk bölümünü film gibi çekmişler baya iyi falan diye düşünürken bi baktım sonraki bölüm falan diye yazmıyor o zaman film olduğunu çaktım tabi ki bence dizi olsa da güzel bir Kore dizisi olurmuş.Bu tarz başrol kadınların katil olduğu filmleri izlemeyi çok seviyorum biliyorsunuz tanıyorsunuz artık beni hele de Asyalı kadınlar dövüş konusunda baya iyi oldukları için dövüş sahnelerini izlemek acayip zevkli geliyor :D

Kill Bok Soon filminde Gil Bok Soon (Jeon Do Yeon), piyasadaki en iyi tetikçi ve bekar bir anne olarak çifte hayat sürmektedir. Şirketiyle olan sözleşmesini yenilemeden önce kendini ölmek ya da öldürülmek üzere olduğu bir durumun içinde bulur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...