12 Nisan 2023 Çarşamba

Fantastik Film : Ahh Belinda !

 Herkese merhabalar efenim,

Dün hasta olduğum için izin aldım işten evde ilaç alıp yattım tüm gün.Soğuk aldım sanırım pazartesi günü benim için çok haraketli geçti vücudum ondan da çok yorulmuş olabilir bilemiyorum bugün daha iyiyim işe geldim daha tazelenmiş hissediyorum kendimi.Bugün diyete de başladım şu anda 72 kiloyum 1 ay 20 günde ideal kilom olan 68 kiloya düşebiliyorum yeni bir programla.

Dünden önce sabah izlemiştim bu filmi anca yazma fırsatım oldu.Yeşilçam filmiymiş aslında bu fantastik hikaye.Bir şampuanla bambaşka bir hayata giden kariyerine odaklanmış ünlü bir kadının hikayesini anlatıyor.İzlemesi keyifli,tempolu bir yapım ben izlerken baya keyif aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...