24 Nisan 2023 Pazartesi

Korku Filmi : Scream 6

 Herkese merhabalar efenim,

Yılın başında bu bayram için ne planlarım vardı o beklenen zaman geldi hasta hasta bütün  bayram yattım sadece.Evet yine hasta oldum ve geçen pazartesiden beri evde yatıyorum dün daha yeni yeni iyileştim ve çok özlediğim erkek arkadaşımla falan anca görüşebildim resmen 1 haftadır evde yatıyorum sadece salı ve çarşamba günü içinde rapor aldım işe gidemedim o günler daha da kötüydüm şimdi tamamen iyileştim.Güya Nisan ayının sonuna geldik ama hala kışta gibiyiz yağmur ve soğukla birlikte havalar asla düzelmedi hastalıkta yakamızı bırakmadı.Güzel günler Mayıs ve Hazirana artık.Haziranın 2.haftası nasipse nişan olur diye düşünüyoruz sonrasında da evlilik yolunda diğer adımlar düşünülür herhalde bilmiyorum zamanı gelince hepberaber göreceğiz olacakları.Planlar ve gerçek hayat hiç bir zaman birbirini tutmuyor elbette :(

Hastayken film izlemeye sardım elbette yine.Benim ilk göz bebeğim olan Çığlık serisinin 6.filmi gelmiş onu da bi izleyeyim dediö.5. ve 4. filmi ile bağlantılı ve serinin eski filmlerine de göz kırpan bir yapım olmuş.Zaman ne çabuk geçiyor be televizyonda bu seriyi izlediğim zamanları hatılıyorum :)

Serinin bu filminde, Ghostface cinayetlerinden sağ kurtulan dört kişi Woodsboro'yu geride bırakır ve New York City'de yeni bir sayfa açmaya çalışır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...