27 Nisan 2023 Perşembe

Fantastik Film : In the Mouth of Madness

 Herkese merhabalar efenim,

Nisan ayı da gelip geçiyor son haftaya gidik bile.Hastalıktan sonra işe tam gaz giriştim yine bir sürrü iş beni bekliyordu iş yerinde.Sınava son 1 ay kaldı Mayıs ayı eminim daha hızlı geçecektir.4 Haziranda sınav olacak zaten ikinci haftası da okullar kapanıyor.Sonra kurban bayramı var sonra da planlarımıza göre nişanımızı yaparız diyoruz.Hiç bir yıl yazın gelmesini bu kadar hevesle beklememiştim.Bu yaz sakin ve güzel olacak gibi bir his var içimde.Diğer yazlar da yok hastalık yok KPSS yok taşınma falan derken öldü gitti güzelim havalar ve günler.Bu yaz sevdiğim adamla güzel günler görmek istiyorum artık güzel ve güneşli günler :)

Sude ile bayramda hastalıktan kırılırken evdeydik tabiki de o yüzden hazır biraraya gelmişken ve boşken film izleyelim dedik.Süpriz sonlu filmler izlemek daha çok bize göre o yüzden ufak bir araştırma yaptık bir çok filmi izlemişiz zaten ama bu favori manyak yönetmenlerimden biri olan John Carpenter'ın bu filmini izlememişiz.Konusu ile daha çok Stephen King romanı havası veren bir film.İzlerken "ben ne izliyorum şu anda" havasına giriyor insan eski bir yapım olmasına rağmen ben izlerken baya eğlendim :D

Film, sigorta müfettişliği yapan John Trent'in (Sam Neill) Sutter Cane (Jürgen Prochnow) adında, dünyaca ünlü bir korku yazarının peşine düşmesini ve içine çekildiği olayları konu alıyor.

1 yorum:

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...