3 Mayıs 2023 Çarşamba

Yerli Dizi : Terzi

 Herkese merhabalar efenim,

Dün çok yorgun olunca 10 gibi falan yattım sabah da 7 gibi erkenden kalktım.Kahvaltımı yaparken Netflix e yeni geldiğini bildiğim oyuncu kadrosu evlere şenlik olan Terzi dizisini izledim.Dizi yine Gülseren Budayıcıoğlunun kaleminden çıkmış gerçek bir hikayedir kesin yine elbette.Kadının o kadar kitabını okudum ama hangi dizi hangi kitap hala anlayamıyorum daha doğrusu hatırlayamıyorum izlerken :D Baş rolde Çağatay Ulusou var.Adam ne yaparsa yapsın hala baş rol oyuncusu havasında ya asla yaşlanmıyor ve yüzü eskimiyor.Yan rolde Salih Bademci ve Olgun Şimşek var baş rol kızı daha önce hiç bir yerde görmedim zaten Tv izlemediğim için görmemiş olmam normal sanırım.Salih Bademciye iyi rolde kadar kötü rollerde inanılmaz yakışıyor ya adam çok iyi bir aktör olduğu için üstlendiği her rolü sevdiriyor.

Terzi, yeteneğini büyükbabasından miras alan genç ve başarılı terzi Peyami'nin hikâyesini anlatıyor. Peyami, dedesinin ölümünden sonra sır gibi sakladığı akli dengesi yerinde olmayan babası Mustafa'nın bakımını üstlenmek zorunda kalır. En büyük sırrını İstanbul'daki hayatının tam merkezine yerleştirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...