23 Mayıs 2023 Salı

Amerika Dizi : XO,Kitty!

 Herkese merhabalar efenim,

Sırf Kore de geçiyor diye izlenecek bir dizi ile karşınızdayım :D Onun dışında kimse kusura bakmasın ama senaryo resmen çöp.Sanırım yine kitaptan uyarlama bir dizi ama aslında Koreliler içindeki yabancı olayını çok güzel bir şekilde kullanabilirlerdi bence bu fikri Koreliler yapsa ortaya daha güzel bir dizi çıkabilir diye düşünüyorum.İzlemesi keyifli bazı yerleri aşırı sıkıcı ve saçma olduğu için geçtiğim tek oturmada bitirdiğim çerezlik bir dizi oldu benim için diyebilirim.

Genç çöpçatan Kitty Song Covey, aşk hakkında bilinmesi gereken her şeyi bildiğini düşünür. Ancak uzun mesafeli erkek arkadaşıyla yeniden bir araya gelmek için dünyanın öbür ucuna taşındığında, kendi kalbi söz konusu olduğunda ilişkilerin çok daha karmaşık olduğunu çok geçmeden fark eder.



1 yorum:

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...