4 Mayıs 2023 Perşembe

Fantastik Film : Monster Hunter

 Herkese merhabalar efenim,

Müstakbel beyimle birlikte izlediğimiz ilk film olarak dijital günlüğümün tarihçesine düşecek bir film bu film diyebilirim.Ben normalde korku psikolojik gerilim daha çok seven biriyim ama beyciğim aksiyon daha çok sevdiği için fantastik aksiyon ortada buluşup bu filme karar verip izledik.Milla Jovovich çok beğendiğim oyunculardandır yeni bir film olduğu için bu filmde ilk defa kadının yaşlandığını farkettim normalde şarap gibi kadınlar yaşlandıkça güzelleşenlerden ama zaman kimseye acımıyor elbette yine de benden dinamik kadın :D Özel sektör benim bu yaşta belimi büktü :D Neyse neyse sınava kaldı bugün topu topu son 1 ay o yüzden nefesler tutuldu geri sayım başladı sınavdan sonra işlerde rahatlar havalarda rahatlar sevdiceğimle sularda durulur diye düşünüyorum her şey çok güzel olacak diye tahmin ediyorum ama hadi hayırlısı bakalım tabi önümüzde bir de seçimler var 2023 lütfen bizim senemiz olsun çok üzüldük çok kırıldık çok bunaldık yeter artık hayırlısı bakalım :)

Beklenmedik bir kum fırtınası Kaptan Artemis (Milla Jovovich) ve tayfasını (TI Harris, Meagan Good, Diego Boneta) yeni bir dünyaya sürüklemiştir. Burada bulunan saldırgan ve dev yaratıklara karşı silahlarının işlemediğini gören ekip büyük bir şoka uğrar. Bu umutsuz hayatta kalma savaşında gizemli biri olan Hunter (Tony Jaa) ile karşılaşırlar. Hunter’ın yetenekleri onu bu canavarlardan bir adım önde tutarak onları yenmesinde önemli rol oynar. Artemis ve Hunter yavaş yavaş birbirlerine güvenmeye başlarken Artemis, Hunter’ın Admiral (Ron Perlman)’ın ekibinin bir üyesi olduğunu öğrenir. Dünyalarını yok etmeye yetecek kadar güçlü olan bir tehditle yüzleşmeye hazırlanan ekibi amansız bir mücadele beklemektedir.



1 yorum:

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...