11 Aralık 2023 Pazartesi

Gizem Filmi : Leave the World Behind

 Herkese merhabalar efenim,

İşten eve gelince ev işleri yemek falan derken filmleri bile 2 güne bölerek anca izleyebiliyorum artık bu filmi de öyle izledim gerçi sonunu merak etsemde bi tıkta sıkıcı bir filmdi diyebilirim sonuna kadar merak ettirmeyi başardı ama finali hiçte tatmin edici değildi.Ethan Hawk ve Julia Roberts baş rollerde olunca filme bir şans vermek istedim ama değişik çekim sahneleri ve sinematikleri beni biraz gıcık etmedi değil normalde farklı bulabilirdim ama bu sefer sadece gıcık oldum.

İnternet, televizyon, radyo ve telefonların çalışmaması nedeniyle kimse ne olduğunu tam olarak bilmiyordur. Garip şekilde aniden gelen ses patlamaları kırsaldaki hayvanların huzurunu kaçırır ve hayvanlar göç etmeye başlar. Bu sırada bir arada olan ailelerin de zihinsel ve fiziksel sağlıkları git gide kötüleşir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...