12 Aralık 2023 Salı

Macera Filmi : The Secret Life of Walter Mitty

 Herkese merhabalar efenim,

Aslında ismini çok duymuş olmama ve uzun zamandır izlemek istememe rağmen bugüne kısmet olan Netflix  e gelince izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum.Yolda olmak ve özgüven temalı bu tarz macera filmlerini izlemeyi seviyorum bence insana ilham veriyor aynı zamanda sevmiyorum çünkü insanı yolda olmaya özendiriyor.Daha yeni yoldan daha doğrusu balayından geldim gibi görünsemde balayında hasta olduğum için hava da çok soğuk olduğu için adam akıllı hiç bir şeyin tadını çıkaramadım açıkçası ve gelir gelmez yeni bir işe başladım kocam da sağ olsun evden çıkıp gezmek konusunda pek hevesli değil :( 

Walter Mitty aşırı korumacı annesi Eunice, kibirli patronu Bruce Pierce ve Gertrude'ye açıklayamadığı olağandışı bir hayat yaşamaktadır. Günlük hayatın karmaşasından kaçar ve asla yapmaya cesaret edemeyeceği şeyleri yapabildiği bir hayal ve macera dünyasında bulur kendini.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...