25 Aralık 2023 Pazartesi

Kitap - Sessiz Hasta Alex Michaelides

 Herkese merhabalar efenim,

Nihayet 2 aydan beri elimde sürünen kitabı bitirebildim.Aslında kitap oldukça akıcı ve heyecanlı ama evlilikti,ev taşımaydı yeni bir hayattı derken asla odaklanamadığım ve yarım yarım okuyup dünde nihayet bitirdiğim bir kitap oldu.Bu konularda uzman bir okur olmasan belki finali ile beni şaşırtırdı ama daha olayların başında olayların nereye bağlanacağını ve finalini nasıl yapacağını önceden doğru tahmin etmeyi başardım.Bu tarz kitapları seviyorum aslında yazarın başka kitaplarını da kitap listeme ekledim bile.

Sessİzlİğİn Köklerİ Tahmİn Edebİleceğİnİzden Çok Daha Derİnlerde.

Başarılı ressam Alicia Berenson, kocası Gabriel onun için endişelenmesin, iyi olduğunu görsün diye bir günlük tutuyordu. Bu çok sevdiği adam, ondan sebep mutsuz olmamalıydı.

Alicia Berenson, otuz üç yaşında, kocasını suratına beş kez ateş ederek öldürdü. Sonrasında tek kelime bile konuşmadı.

Adli psikoterapist Theo Faber, yıllardır kimsenin başaramadığını başarıp Alicia'yı konuşturabileceğinden emin. Ama olur da başarırsa, gerçeği duymak isteyecek mi?



1 yorum:

  1. iyiydi heycanlıydı bu kitap amaa yazarı bulamadım iyi mi sanki hiç yok böyle biri gibi :)

    YanıtlaSil

Aksiyon Filmi : The Fall Guy

 Herkese merhabalar efenim, Sinemalara girdiği gibi kuzenimle gittiğimiz ve sinemada izlenmesi gerektiğini düşündüğüm izlemesi zevkli bir ak...