10 Aralık 2023 Pazar

Romantik Film : İstanbul İçin Son Çağrı

 Herkese merhabalar efenim,

Beren ile Kıvanç yeniden bir araya gelip Netflix için film çekiyorlarmış dediler uzun zaman önce araya bir sürrü şey girince unutulmuştu sonra insanlar sosyal medyadan tekrar sorduklarında dizinin fragmanları çok geçmeden düşmeye başladı arada ne oldu bilmiyorum ama nihayet Netflix de izleyebildim filmlerini.Başta oyunculuları ve filmin konusu aşırı cringe gelmişti ama sonraları açılmaya başladı ve konusuyla da ikili olarak da ilgimi çekmeye başladılar derken bitti zaten film :D Şu sıralar iş,ev işleri,evlilik derken çok fazla bir şey yapamıyorum maalesef o yüzden buraya da nadir olarak malzeme çıkıyor çıktıkça yazmaya çalışıyorum :)

Mehmet ve Serin İstanbul'daki hayatlarından uzakta, New York'ta havaalanında tesadüfen karşılaşır. Onları heyecan ve tutku dolu bir macera beklemektedir



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...