2 Nisan 2018 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - Hardcore Henry

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün 3 Nisan yani benim doğum günüm ! Tam tamına 23 yaşındayım artık yehuu ! 
Bugün ki film postunu kendime ithaf ediyorum :D Benim gibi video oyunları oynamayı ya da Twitch'ten izlemeyi seven var mı ? Heh işte Ruslar hiç beklenemedik bir şekilde bizleri düşünmüş olacak ki tam da seveceğimiz tarzda bir film yapmışlar.Sanki hikaye tabanlı bir oyun izler gibi izledim resmen filmi.FPS mantığı ile çekilmiş yani karakterin gözünden izliyoruz filmi.Sanki siz yaşıyorsunuz gibi oluyor.Senaryosu,kamerası ve oyuncularıyla oldukça kaliteli bir yapım olmuş mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum :)

Kadrosunda yıldızları barındıran ve Abd ile Rusya da yapılan çekimleri sonrası bilim kurgu ve aksiyon dolu bir film ortaya çıkmış. Hardcore Henry filmi aksiyon kameraları ile tüm film boyunca çekilmiş nadir filmler arasına girmiş bir filmdir. Tüm filmi başrol oyuncusunun gözünden göreceksiniz. Filmde Henry öldükten sonra tekrar hayata çok daha güçlü bir şekilde gelecek ve kaçırılan karısını Moskovadan kurtarmaya çalışacak bunun için savaşacaktır.

Hardcore Henry : Afis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...