22 Nisan 2018 Pazar

Kore Dizi - Go Back Couple

Herkese merhabalar efenim ...

Kore dizilerine kaldığımız yerden devam.Biten dizilerden izlemediklerimi şu boşluğumda geri dönüp izlemek istedim.Jang Na Ra'yı çok sevsem de şu başroldeki adamı hiç sevemediğim için konusu da güzel olsa da diziyi es geçmiştim ama şimdi iyi ki dönüp izlemişim diyorum çünkü AŞIK OLDUM ! Lee Dong Wook Oppamıda şıllık Suzy'e kaptırınca oppasız kaldım resmen şu günlerde :D Ama artık yeni bir oppam var.Kendisi YG'nin hem çaylak modeli hem de oyuncusu : Jang Ki Yong .

Dizide de 2.adam sendromunu dibine kadar yaşattı bana resmen hatta 1.adamın sahnelerini geçip sırf Yong Oppamın sahnelerini izledim zalımın çocuğu bir de üniformayla dolaşıyordu sürekli bu da kalp arkadaş ! Başroldeki kıza şöyle (2.resimde) ki baktığı zamanlarda sanki bana bakıyormuş gibi benim kalbim çarptı ulaaa :D 1.87 boyunca 92'li taş gibi bir oppa bak bak bitmiyor adam.Tam araştırmalara geçtiydim ki yakında gelecek olan yeni bir dizi de başrol alacağını gördüm yess be dedim ! Demek ki sadece ben sevmemişim adamı Kore dizi sektörü de sevmiş :D Dizi benim tarzım olmasa bile sırf Yong Oppa için açar izlerim :D

jang ki yong go back couple ile ilgili görsel sonucu

jang ki yong go back couple ile ilgili görsel sonucu

Konusu:

Dizi, evlendiğinden dolayı bundan pişmanlık duyan bir çifti konu almaktadır. Ban-Do (Son Ho-Jun) ve Jin-Joo (Jang Na-Ra) birbirlerini severek evlenmiş evli bir çifttir. Ancak şimdilerde genç yaşlarında evlendikleri için pişman olmuştur. Bir gün, zamanda geriye giderek ilk birbirleri ile tanıştıkları, 20 yaşında üniversite öğrencisi oldukları yılla dönerler.

Karakterleri:

Jang Na-Ra dizide kendine güveni olmayan bir ev kadını olan Ma Jin-Joo karakterini canlandırmaktadır.

Son Ho-Jun dizide eve ekmek getirmekle yükümlü olan Choi Ban-Do karakterini canlandırmaktadır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...