Ana içeriğe atla

Gerilim Filmi : Us

Herkese merhabalar efenim ...

Şimdi izlediğim ve taze taze sizlere sunmak istediğim bir film olan Us'dan bahsedeceğim bugün film postunda.Filmin yönetmeni  Jordan Peele 'yi daha önce Get Out filminde tanıdık.

Get Out filminin yorumunu bu linkten ulaşabilirsiniz :

https://maydanozsalatasi.blogspot.com/2018/07/maydanoz-time-film-get-out.html

Us filmine gelecek olursak , filmden hem çok şey anladım hem de hiç bir şey anlamadım.Mesajlar var,gerilim var ama bunlar sağlam bir şekilde verilmemiş çok çarpık bir şekilde sunulmuş,filmi izlemeden önce yorumlara bir bakayım dedim malum Türk izleyicisi anlamadığı ya da çokta ilgi alanına girmeyen her şeye "berbat,zaman kaygı,2 saatimi geri verin" dediği için bu tarz yorumlarını çok sallamamaya çalıştım çünkü gerçekten çok fazla "çöp" izleyici var bana sorarsanız :)

Filme kötü bir ön yargı ile başlamadım bu yüzden hatta Get Out filmini oldukça beğendiğim için iyi bir ön yargım vardı bu filme karşı da ama netice de bende yine bir şeyler eksik kaldı ki film konusunda daha geniş bilgi sahibi olan sitelerden yorumlara baktım (bu arada yorumlar film kritiği şeklinde olduğu için (spoilerlı) filmi izledikten sonra bakmanız gerekiyor).Yorumlardan hem filmi izlerken anlamadığım yerleri ve alt mesajları anlamış oldum hem de yaklaşık olarak benimle aynı fikir de olduklarını görmüş oldum.

Baktığım yorumların linkleri :

https://www.filmloverss.com/biz-us/

https://kayiprihtim.com/inceleme/us-biz-film-kritik/

Sonuç olarak , "Bana 2 saatimi geri verin" diyemem çünkü izlerken ben oldukça zevk aldım beni sürükledi ve bana ilginç geldi. Bi şans verin derim :)

IMDB: 7.3

Yapım: 2019

Yönetmen: Jordan Peele

Gabe ve Adelaide Wilson, çocukları Zora ve Jason ile birlikte deniz kenarındaki yazlıklarına tatile giderler. Niyetleri orada arkadaşları ile birlikte keyifli vakit geçirmektir. Ancak beklenmeyen misafirler yazlıklarına konuk olduklarında huzurlu hayatları cehenneme dönecektir.

Thumb z020zfirglav9ickjytmjyewx8

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…