6 Aralık 2019 Cuma

Kitap - Sonsuza Dek Kiera Cass

Herkese merhabalar efenim,
"Beni Seç" serisinin son kitabı da benim için miladını doldurduğu için yarım bırakıp buraya da postunu girip artık arşive kaldırmak istiyorum.Bu seriyi iyi ki zamanında çok paralar verip almamışım ikici elden tanesine 10 tl verip seriyi aldım ve hiç umduğum gibi bir seri olmadı hatta sadece aç gözlülük etmeyip ilk kitabını alsaydım dedim çünkü serinin daha ilk kitabından anlaşılıyordu benim beklentimi karşılayamayacağı.Neyse efenim bir seriyi daha bitirip önümüzde ki maçlara bakmayı umuyoruz.

Seçim, America'nın hayatını tamamıyla değiştirmişti.

Illéa'nın prensesi olmak için yarışmaya katıldığından beri, ilk aşkı Aspen'e hissettikleri ve Prens Maxon'a karşı gün geçtikçe artan ilgisi arasında kalmıştı.

Şimdi America için gerçekten de karar verme zamanı.
Savunduğu doğrular için mücadele zamanı.
İstediği gelecek için savaşma zamanı.
Sonsuza dek seveceği erkeği seçme zamanı.

Yayınlandığı tüm ülkelerde çok satanlar listesine hızlı bir giriş yapan Sonsuza Dek, Beni Seç ve Elit'ten sonra seçim serisinin üçüncü kitabı. Uzun süredir serinin hayranları tarafından beklenen Sonsuza Dek'te KieraCass distopik fantazyayı peri masalıyla birleştiriyor ve unutulmaz bir ?nale imza atıyor.
(Tanıtım Bülteninden)

Sonsuza Dek Kiera Cass ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...