3 Ekim 2018 Çarşamba

Bilim-Kurgu Filmi : Coherence

Herkese merhabalar efenim ...

Bugünüm oldukça yoğundu,nihayet yorucu bir gün sonunda kendimi eve atabildim.Tatil günümde beynimi yakmaya yemin etmiş gibi üst üste bilim kurgu filmleri izledim.Bu filmin senaryosu bana çok fazla orijinal gelmese de kendisini sonuna kadar izletmeyi başardı.Ayrıca bir ara öyle karmakarışık bir hal aldı ki kim ne ne oluyor hiç bir şey anlamazken buldum kendimi :)

Yönetmen:  James Ward Byrkit
Ülke:  ABD
Tür:  Bilim Kurgu, Gerilim
IMDB:  7,2
Süre:  89 Dakika

Bir kuyruklumyıldızın dünyanın yakınından geçtiği o gece, yakın dostlar keyifli bir akşam yemeği için toplanmış. Fakat, gerçekliğin ve ilişkilerin yavaş yavaş kırılmaya başlayacağını az sonra anlayacaklar. Mahallede elektrik kesilince, yemekleri yarım kalıyor. Yalnız az ilerideki garip evde elektrik vardır. Ardı ardına gizemli olaylara şahit olan bu konuklar gerçekte hiçbir gücün çözemeyeceği bir muammanın içine düştüklerinin er geç farkına varacak. Alacakaranlık Kuşağından esinlenen Parelel Evren insanı saran, düşük bütçeli, doğaçlamaya dayanan, senaryosuz bir bilimkurgu.

Paralel Evren - Coherence 720p izle

2 yorum:

  1. handmaid's tale 2. sezon, türkçe dublaj veya altyazılı nerde yaa bulabilir miisiin :?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi blutv nin kendi üretimi o dizi herhalde dostum ya onun dışında kaçak olarak nerde izlenebilir bilemiyorum :/

      Sil

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...