11 Şubat 2020 Salı

Kitap - Deli Kadın Hikayeleri Mine Söğüt

Herkese merhabalar efenim,
Deli kadınları kimseler sevmedi,kimseler dayanmadı,kimseler uğraşmak istemedi,ben de "deli bir kadınım" sanırsam o yüzden erkek arkadaşım da benimle uğraşmak istemediğini söyleyip beni terk etti :) Evet gülüyorum çünkü kendisi bilir ben onunla uğraşırken onun benle uğraşmak istememesine sadece gülebilirim :) Bundan dolayı artık bir erkek arkadaşım yok o yüzden kafamı kurcalayan bir şeylerde olamayacak,eskisi gibi kendi yalnızlığıma ve özüme dönüp buralarda daha fazla takılıcam :) Bol bol kitap okuyup,film ve dizi izlemeye ve elbette gezmeye devam edeceğim hayat bu tarz şeylere üzülmek ve ağlamak,yas tutmak için fazlasıyla kısa maalesef :)

Postumuzun asıl konusuna gelicek olursak benden de deli kadınların hikayelerini anlatıyor bu sefer bize Mine Söğüt.Bu kadına doyamadım resmen romanından sonra bu öykü kitabını da alıp okudum ve 1 günde bitirdim kitabı,öyküleri okumadım içtim resmen yazarın yeni bir kitabı daha çıkmış hemen gittim onunda sipariş verdim.Genelde insanlar bu kadar karanlık öyküleri sevmezler ama ben nedense acayip sevdim kadının şiirsel anlatımını da her kitabında ki karanlığı,yalnızlığı ve delirmişliği de ... Yeni çıkardığı kitapta da bu kitap gibi bir öykü kitabıymış gelsin de bakalım okuyup yazayım sizlere :)

Bu arada kitabın sayfaları dergi gibi yapılmış o yüzden biraz ağır ayrıca içindeki görsellerde en az hikayeler kadar ilginç ve karanlık ...

Beş Sevim Apartmanı - Rüya Tabirli Cinperi Yalanları, Kırmızı Zaman, Şahbaz'ın Harikulâde Yılı 1979, Madam Arthur Bey ve Hayatındaki Her Şey gibi romanları ve çeşitli biyografi, monografi, söyleşi kitaplarıyla okurların yakından tanıdığı Mine Söğüt bu defa hikâyeleriyle karşımızda.

"…kendini öldürme fikrini bu kadar çok seven biri kendini de çok seviyor demektir... kendini ve deliliğini" diyen yazar, Deli Kadın Hikâyeleri kitabında, aklın kıyısında gezinen, kadınlıklarını bir lanet gibi sırtlarında taşıyan, hepsi "kaybetmeye" yazgılı, içe işleyen yalnızlıklarıyla kalp burkan hayatları, varoluş kâbuslarını anlatıyor. Kitapta ayrıca, Bahadır Baruter'in bu hikâyelerin izlenimleriyle yaptığı on resmi de yer alıyor.

Kalemini zehire, kana, cinnete, ölüme ve hayata aynı lezzetle batıran Mine Söğüt'ten unutulmayacak yirmi bir delilik hikâyesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...