26 Şubat 2020 Çarşamba

Savaş Filmi : Jojo Rabbit

Herkese merhabalar efenim,
Harika bir filmle sinema dünyasına dönmüş bulunmaktayım ! Kitap okuma fazlasıyla odaklandığım için şu sıralar film izlemek pek canım istemiyordu ama internete çok güzel filmler düşünce ben de iş yerinde okumalarıma evde de film izlemeye başladım.Başlangıç olarakta Taika Waititi'nin yönetmenliğini yaptığı harika bir başyapıt olan Jojo Rabbit'i seçtim.

Oyuncu kadrosu,kurgusu,görüntüler,renkler her şey ile mükemmeldi film.Beni hem güldürdü hem de ağlattı.Eğer baş rolde bir çocuk varsa zaten benim ağlamam kaçınılmaz oluyor.Çocukların hayal dünyasının ve o saf hallerini yansıtan fimler benim her zaman favorilerim arasına girer bu filmde öyle oldu.Normalde artık Yahudi soykırımını anlatan 2.Dünya Savaşı filmlerinden bana da bık gelmişti ki bu film bu konuya çok farklı bir yerden dalış yapı. ca dikkatimi çekti.İyi ki ön yargılı davranmayıp izlemişim , bu arada film 2019 filmi ve IMDB de 8.0 gibi çok iyi puanı da var.

 Film, İkinci Dünya Savaşı’nda, Nazi iktidarındaki Almanya’da geçiyor. Filmin kahramanı Jojo, tek arkadaşı hayali bir Hitler olan küçük bir çocuk. Jojo annesinin tavan arasında bir Yahudi’yi sakladığını öğrenince kendi ırkçılığıyla yüzleşmek zorunda kalıyor. Filmin en güzel yanlarından biri de yönetmen Waititi’nin bu hayali Hitler’i canlandırması.

Sam Rockwell, Taika Waititi, Scarlett Johansson, Stephen Merchant, Alfie Allen, Rebel Wilson, Thomasin McKenzie, and Roman Griffin Davis in Jojo Rabbit (2019)

1 yorum:

  1. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    And making money online using it is as simple as 1, 2, 3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products the system will push
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Do you want to start making money?

    Get the full details here

    YanıtlaSil

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...