7 Şubat 2020 Cuma

Kitap - Görmek Jose Saramago

Herkese merhabalar efenim,
"Körlük" kitabının devamı niteliğinde olduğu için merak ettiğim ama beni hayal kırıklığına uğratan bir kitap oldu.Olayların tamamen siyasi tarafı anlatılmış ve ne kadar okuyucuyu sıkacak detay varsa eklenmiş.Saramago çok sevdiğim bir yazar ama bana bir şey anlatmıyorsa maalesef ki onu okumak çok zor oluyor daha önceki kitaplarını okurken inanın bu kadar zorlanmamıştım :( Maalesef ki kitabın yarısına kadar dayanabildim ve yarım bıraktım :(


Jose Saramago'nun Körlük kitabında bahsi geçen olayların üzerinden 4 yıl geçmiştir. Genel seçimlerde beklenmeyen bir olay yaşanıyor ve oyların büyük çoğunluğu boş çıkıyor. Bu olayların üzerine yaşanan siyasi durum, muhbirler, sıkıyönetim üzerine etkileyici bir toplumsal tablo çiziyor Saramago.

görmek saramago ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...