2 Ocak 2023 Pazartesi

Komedi Filmi : Yılbaşı Gecesi

 Herkese merhabalar efenim,

Herkesin yeni yılı kutlu olsun ! 2023'den bu yıl sağlık ve aşk istiyorum sadece.Eğer aşk olmayacaksa da yerine gezmek istiyorum umarım bu yıl yurt dışına çıkmayı başarabilirim.

Disney de yayınlanan Gülse Birsel 'in yeni işi Yılbaşı Partisini izledim yılın ilk gününde ama dün dışarda olduğum için yazmaya vakit bulamadım.Aile Arasından daha komik değildi ama yinede yanlış anlaşılmalar üzerine kurulmuş eğlenceli bir komediydi.Bu komedi filmi işini ülkemizde yine en iyi Gülse Birsel yapıyor bence.Oyuncu ekibi de zaten Gülse'nin tanıdık kadrosu bir çok kişi Aile Arası filminde oynuyordu yine.İzlemesi eğlenceli bir yapım imkanınız varsa mutlaka bi bakın derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...