4 Ocak 2023 Çarşamba

Tayland Dizisi : Buang Wimala

 Herkese merhabalar efenim,

Mickciğimin dizilerini izlemeyi özlemişim vallahi.Tayland aktörleri içinde en beğendiğimdir kendisi genelde bir çok dizisini kaçırmadan izlerim (çok cringe dizileri olmadıkça).Bu dizi de izlerken biraz bana cringeler geldi gitti ama sonuna kadar izlemeyi başardım yine de :D

Gun, Parin'in lüks oteli olan en yakın arkadaşıdır. Gun, otelinin hisselerinin bir kısmını Parin'e satmayı teklif edince, iş ortağı olurlar. Gun da evlidir. Fakat evliliği sağlam temeller üzerine kurulu değildir ve eşiyle boşanma aşamasındadır. Zor olan ise, karısının boşanma anlaşmasıyla "Twilight Resort"ü ele geçirmeye kararlı olmasıdır. Ama Gun'un aleyhinde bu davaya mal olabilecek bazı suçlayıcı kanıtlar vardır. Karısı kanıtları öğrendiğinde, Wimala'ya bu kanıtı Gun'dan çalması için bir iş teklif etmeye karar verir. Wimala ilk başta bu şekilde bir anlaşma yapmayı reddeder. Ancak Gun'un karısı, Wimala'ya Gun'un tacizinden vücuduna aldığı morlukları ve izleri gösterdikten sonra onu ikna eder. Morluğu gören ve annesinin tedavisi için paraya da ihtiyacı olan Wimala, bu işi kabul eder. Gun'un tacizci ve kötü bir insan olduğuna tamamen ikna olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...