3 Ocak 2023 Salı

Kore Dizisi : The Glory

 Herkese merhabalar efenim,

Şu 2 günlük tatil bana çok iyi geldi vallahi çiçek gibi yeniden açtım.Yılbaşı gecesi yine boğazım ağrımaya başlamıştı ama 2 gün dinlenince kendime geldim çok şükür bugün de iş yerinden 2 öğretmenimiz hastaymış çok fena salgın var vallahi kış daha yeni başlıyor gerçi ama biran önce bitsin istiyorum artık eskiden yaz mevsimini sevmezdim ama artık kıştan çok yaz mevsimini seviyorum.

Dün akşam Netflix'e yeni gelen Kore dizisini hemen izleyip bitirdim.Normalde bu tarz dram dizilerini  pek sevmiyorum ama baş rolünde Song Hye-kyo ablamız olunca hemen bi bakmak istedim diziye.Gerçi dizi 2 sezon sanırım çünkü yarım yamalak bitti dizi.Diğer sezonu izler miyim pek bilemiyorum belki çok dizisiz kalırsam anca izlerim çünkü dizi güzel olsa da ben öyle aman aman çok heyecanlandırmadı ama intikam hikayelerini sevdiğimi farkettim.

Dizi, lise yıllarında gördüğü zorbalık yüzünden hayatı mahvolan bir kadının (Song Hye-Kyo) etrafında dönmektedir. Bir yetişkin olduğunda, artık ona zorbalık yapan ve bu zorbalığa seyirci kalanlardan intikamını almaya başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...