15 Ağustos 2023 Salı

Aksiyon Filmi : Heart Of Stone

 Herkese merhabalar efenim,

Netflix'e oyuncu kadrosunu çok beğendiğim için başladığım ama kof bi aksiyon filmi olup beni hayal kırıklığına uğratan bir yapımdan bahsedicem.Gal Gadot'u cidden çok seviyorum ve aksiyon filmlerine de çok yakıştırıyorum kendisini ayrıca Jamie Dornan da yan rolde filmde ama senaryo çok karışık işlenmiş kendi içinde ve senaryodan çok fazla gereksiz aksiyon sahnesi var bence kendini takip ettiren izlettiren bir yapısı olduğunu düşünmüyorum filmin böyle güzel oyuncu kadrosuna yazık olduğunu düşünüyorum.

Bir istihbarat ajanı, adına çalıştığı küresel çaplı ve gizemli barışı koruma örgütünün en değerli ve en tehlikeli silahının bir hacker tarafından çalınmasını önlemeye çalışır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...