24 Ağustos 2023 Perşembe

Gerilim Filmi : Orphan

 Herkese merhabalar efenim,

Biliyorum biliyorum bu ikonik filmi izlemeyen kaldı mı diyeceksiniz ama ben çıkış yılından dolayı küçükken falan izledim ve o meşhur sonunu elbette biliyordum ama yinede filmi hatırlamak adına blog arşivimde de olmadığı için tekrardan izledim ve filmin sonu dışında cidden filme dair hiç bir şey hatırlamadığımı anlamış oldum :) 

Kate ve John Coleman, kaybettikleri doğmamış çocukları yüzünden büyük acılar yaşamaktadırlar. Kate'in ruh halinin giderek kötüleşmesi, evliliklerini de zorlamaktadır. Ancak çift, hayatlarına yeniden anlam katmak için bir çocuk daha evlat edinmeye karar verirler. Yetimhane ziyaretlerinin ardından, dokuz yaşındaki Esther ile tanışırlar ve onu evlat edinirler. Ancak, Esther'ın evlatlık olmadan önceki ailesinin trajik ölümüyle ilgili gizemli olaylar, kısa sürede yaşamalarını cehenneme çevirir. Kate, Esther'ın davranışlarının giderek tuhaflaşması ve ailenin güvenliği konusunda artan endişeleriyle beraber, gerçeği ortaya çıkarmaya karar verir. Ancak, kimse Kate'in uyarılarına kulak asmaz ve sonunda her şey kontrolden çıkar. Kate ve John, doğruları keşfettikçe, aile hayatları için mücadele etmek zorunda kalırlar ve sonunda öğrendikleri gerçek, her şeyi değiştirir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...