8 Ağustos 2023 Salı

Dram Filmi : Duvara Karşı

 Herkese merhabalar efenim,

Sosyal medyada gezinirken biren bu filmden bir kesit gördüm ve hoşuma gitti çookk uzun zamandır bildiğim ve izlemek istediğim bir filmdi.O zamanlar yaşım küçük olduğu için bu filmde de açık sahneler olduğu için izleyememiştim.Aslına bakarsanız ana temasında resmen Kore dizisi :D Öylesine ya da mecburiyetten evlenen 2 yabancının zamanla birbirine aşık olmasını anlatıyor.Daha çok Türk ve Alman tadında elbette ama sonuçta aynı yere çıkıyor film :D Bu arada bazı sahneler de kanda var o yüzden +18 bi film olduğunu söylemekte fayda var.Sibel Kekillinin yurt dışına gittiğini biliyorum da Birol Ünel'e ne oldu acaba kendi aurası olan yetenekli bir oyuncuymuş bence daha sonra hiç bir filmde dizi de bir yerde gördüğümü hatırlamıyorum kendisini.

 Cahit Tomruk (Birol Ünel) 40 yaşlarında Almanya'da yaşayan, hayattan vazgeçmiş bir Türk'tür. Üstelik duymakta olduğu acıyı dindirmek için kendisini kokain ve alkole vermiştir. Bir gece, bilinçli olarak arabasıyla duvara çarpar ve kıl payı hayatta kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...