9 Ağustos 2023 Çarşamba

Kitap - Karlar Ülkesi Yasunari Kavabata

 Herkese merhabalar efenim,

Yine uzun zamandır elimde dolandırdığım ve bir şekilde okuduğum bir Japon edebiyatı kitabı daha.Şu sıra aldığım hiç bir Japon edebiyatı kitabı güzel çıkmıyor nedense.Hadi hikaye kitapları güzel değil sıkıcı derken romana geçelim dedim onlarda ayrı sıkıcı çıktı.Sanırım bi süre Japon edebiyatından kitap almayacağım daha çok dünya edebiyatına yönelirim diye düşünüyorum hatta daha çok Türk edebiyatından kitap okumak çekiyor canım :)

Japonya’nın batısında, karlarla kaplı bir kaplıca kasabasına yolculuk eden Shimamura, burada Komako adlı masum bir geyşayla bir ilişkiye başlar. İkisi de gayet iyi bilmektedir ki bu ilişkinin buruk sonu onlar için çoktan yazılmıştır.



1 yorum:

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...