13 Şubat 2024 Salı

Fantastik Film : Poor Things

 Herkese merhabalar efendim,

Bu filmi ilk fargmanını izlediğim zamandan beri bekliyordum.Sinemalara düşer düşmez hemen gittim.Ve beklediğim gibi tuhaf,rahatsız edici ve merak uyandırıcı çıktı.Bazı sahneleri aşırı yavaştı o kısımlarda atlayasım geldi ama sinemada izlediğim için mümkün olmadı tabi bu arada izleyecekler için çok fazla +18 sahnesi olduğunu söylemem gerekiyor.Emma Stone'nun görmediğimiz yeri kalmadı resmen :D Bu yönetmenin daha önce The Lobster diye bir filmini izlemiştim ve onu da tuhaf ama güzel bulmuştum yönetmenin diğer filmlerine en yakın zamanda bakıcam ayrıca beyaz perdeye kitaptan uyarlanmış bu bilgiyi vermeden de geçmeyeyim.

"Poor Things", eksantrik ama parlak bir bilim adamı (Willem Dafoe) tarafından hayata döndürülen genç bir kadın olan Belle Baxter'ın (Emma Stone) inanılmaz hikayesini anlatıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...