6 Şubat 2024 Salı

Gizem Filmi : In Love and Deep Water

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün 6 Şubat Maraş depreminin üzerinden tam tamına 1 yıl geçmiş.Zaman öyle çabuk geçiyor ki insan anlamakta yetişmekte zorluk çekiyor.Depremde yitip giden bütün canlarımızı burdan Rahmetle anıyorum öncelikle.

Daha sonrasında bugünün film postuna gelmek istiyorum.11 gün evdeyken Netflix den bir şeylerde izledim öylesine dolanırken bu filmi gördüm ve merak edip izledim arada bu tarz romantik ya da gizem türündeki Japon dramaları ya da filmlerini izlemek keyifli oluyor.Boş bir zamanınızda izleyebileceğiniz çerezlik bir film.

Denizin ortasında kocaman lüks bir cruise gemisinde gerçekleşen cinayet gizemini çözmeye çalışırken sadık uşak Suguru ve Chizuru isimli gizemli bir kadının yolları kesişir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...