6 Şubat 2024 Salı

Fantastik Film : Wonka

 Herkese merhabalar efenim,

Yılların efsane bir filmi olan ve Johnny Deep ile özdeşleşen ve benimde çok sevdiğim bir karakter olan Wonka'nın yeni filmi çıktı.Wonka'nın Umpa Lumpalarla nasıl tanıştığı ve o meşhur çikolata fabrikasına nasıl sahip olduğunu kısacası Wonka'nın gençliğini anlatan bir film yayınlandı.Timothee Chalamet'i bir çok filmde görüyordum ama açıkçası pek beğendiğim biri olmadığı için kendisi içinde yer aldığı hiç bir yapımı da izlememiştim bu ilk oldu benim için.Oyunculuğunu da öyle aman aman bulmadım açıkçası.Efsane bir karakterin gençlik filmi olduğu ve çok da merak ettiğim için izledim senaryosu ve mekanlarda keyifliydi açıkçası.

Roald Dahl'ın popüler çocuk kitabı Charlie'nin Çikolata Fabrikası'na dayanan film, dünyaca ünlü bir çikolata fabrikasının sahibi olan Willy Wonka’nın maceralarına ve fabrikada çalışan Umpa Lumpalarla nasıl tanıştığına odaklanıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İngiliz Dizisi : Baby Reindeer

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve mini bir İngiliz dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Instagram postlarında görüp merak et...