13 Mart 2018 Salı

Etkinlik - Duman Konseri

Herkese merhabalar efenim ...

Şubat ayında maddi olarak batmış olsam da son 50 Liramı Duman konserine hiç gözümü kırpmadan harcadım :D Çünkü DUMAN ! Türkçe olarak dinlediğim nadir gruplardan hatta sanatçılardan sanırım.Ayrıca para verip konserine gideceğim nadir isimlerden.Konser sırası beklemek için 9.30 da başlayan konser için 6 da konser sırasındaydık.Resimde de gördüğünüz gibi yerler de sürünüyorduk artık ... Günün sonunda ayaklarımın sızlamasından ağlayacak duruma geldim resmen ama değdi o kadar eğlendim ki.Ayrıca önlerde yer kaptığımız için en önde izleme fırsatımız oldu :) Benim için unutulmayacak günlerden biri oldu :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...