19 Mart 2018 Pazartesi

Çin Dizi - I Can't Hug You

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün dizi postumuzda minnoş bir Çin dizisi var.Kore dışındaki Asya ülkelerinin dizilerini çok nadir izliyorum.Bu diziyi izleme sebebim de aslında Zhang Yu Xi'yi daha öncede izlemiş ve sevmiş olmam.Kız aşırı minnoş ve bu tür rollere de çok uyuyor.Konusuna gelicek olursak : OKB'si olan yani aşırı takıntıları,aşırı titizliği olan bir adam ile fırlama vampir mankenin hikayesi.O nasıl konu lan diyeceksiniz biliyorum :D Ama adamlar yapmış olmuş :D Ben izlerken çok eğlendim.Sonuçta adam hayattan izole olmuş bir şekilde yaşıyor.Kimseye dokunamıyor (aşırı titiz),sosyofobisi de var (kalabalıklara gelemiyor) , kızında adamın yaşam enerjisine ihtiyacı var.Bu nasıl vampir anlayışı orası da sorgulanır kan içmiyorlar ruh emiyorlar :D Bence vampirden çok ruh emiciler :D

16 bölümlük bir dizi aslında 2 sezon ama ben 2.sezonu izlemicem bence gereksiz geldi :D

I Can't Hug You ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...