14 Mart 2018 Çarşamba

Kitap - Kayıp Aranıyor Sait Faik Abasıyanık

Herkese merhabalar efenim ...

Türk Edebiyatı'nın En İyi 100 romanını okuma serüveni devam ediyor efenim.Sait Faik'ten okuduğum ilk roman aslında bu.100 sayfa kadar olması kolay okunmasını sağlasa da hem yabancı sözcüklerin hem de osmanlıca sözcüklerin kullanılması beni biraz sekteye uğrattı elbette.Ayrıca kitabın ismiyle konuyu son sayfaya kadar bağdaştıramamıştım.Son sayfa da kimin ne kaybı aradığını öğrenmiş olduk o zamana kadar olaylar aslında daha çok Nevin diye evli bir kadının boşanmak üzere olduğu eşiyle olan olaylarını ve diğer erkeklerle olan münasebetlerini anlatıyor.Okuken öyle çok edebi bir zevk aldım diyemem maalesef ama Sait Faik'in kendine has tatlı bir anlatım tarzı var bu oldukça hoşuma gitti bu yüzden daha çok Sait Faik okurmuşum gibime geliyor :)

Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi

2 yorum:

  1. Sait Faik'i her gördüğümde lisedeki Dil-Anlatım dersi hocam geliyor aklıma, kendisinin Sait Faik'ten bahsetmediği bir gün yoktu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sait Faik sevmeyen edebiyatçı görmedim ben zaten :D

      Sil

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...