19 Ekim 2020 Pazartesi

Amerika Dizisi - Brooklyn Nine-Nine

Herkese merhabalar efenim,

Uzun soluklu Amerikan dizileri çok seviyor olsam da maalesef bana göre olmadıklarını bir kez daha anlamış bulunuyorum.Yeni başlayan Netflix dizilerinde bile ilk sezonu izleyip daha sonra yeni gelen sezonlarını hiç takip edemiyorum.Bana göre en uygunu yine 16 bölümde biten Kore dizileri onların tarzına alışınca bu tarz dizileri başlamak ve bitirmek pek kolay olmuyor maalesef.Kardeşimin ısrarıyla başlamıştım bu diziye ben başlayalı yaklaşık 3 ay falan oldu 3 ayda 3.sezona anca gelebildim o da artık diziyi yoğunluğumdan dolayı izleyemeyeceğime karar verim ve 3.sezon 17.bölüm bölümde bırakıyorum.Özellikle koyu renkle yazdım o kısmı ki eğer tekrardan izlemeye başlarsam kaldığım yerden devam ederim :)

Dizi, Brooklyn'in 99 numaralı polis bölgesinde yer alan bir karakolda görev alan bir grup dedektifin ve karakol çalışanlarının yaşadığı komik ve eğlenceli olayları, bölümlük konular eşliğinde anlatıyor.

Brooklyn Nine-Nine (season 1) - Wikipedia

Brooklyn Nine-Nine: Season Two (DVD, 2015, 3-Disc Set) for sale online |  eBay

Brooklyn Nine-Nine (season 3) - Wikipedia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...